Monday, August 31, 2009

expedition konstruktion


















ledstjärnan när allt var som mörkast. i plast. bågens återkomst.



















förvaringen.















vagnen.



















huset.















staket.



















hjulet.



















viktig detalj.















vagn 2.















den långa snirkliga vägen.















livsviktigt kommunikationsarrangemang.















jag när jag låg och gottade mig en stund i solen.



















livsviktig arrangerad anordning för kommunikationssyften. såvida det inte framgår kan man (på sidan där fotografen stod) gå runt det troligtvis dödliga elstängslet. men klättra, det är den smala vägen.















hjul 2/viktig detalj 2.















dödskallar.















försökte fånga fågel.















jag när jag tog matpaus.















halv milsten.















till fyren. sen kommer man inte längre.



















mina listor med sånt att göra var klara för dagen.

6 comments:

nina said...

byt namnskyltarna mellan "livsviktig anordning" och "kommunikationsarrangemang" och svara: vad är det som är meningslöst och vad är det som är meningsfullt? världen är absurd och du skriker det rakt ut i dina bilder. i like :)

en meningsfull och livsviktig kram.. /nin

nina said...

kram som kommunikattionsarrengemang ;)

nina said...

kritan
jag har haft en idé ett tag nu

den är typ "in utero"

ses next friday (om allt väl med t) så presenterar jag den för dig

du får döda den eller ge den liv

i vilket fall som helst tar vi några öl... kanske en skål med jordnötter, man vet aldrig... /nin

k said...

ja

nina said...

nej

k said...

m'emmerdre
j'emmerdre
n'emmerdre